Hurtownia Motoryzacyjna Import Eksport
PPHU Janusz Tomaszewski
ul. Słowackiego 33
43-502 Czechowice Dziedzice
NIP: 547-012-72-84
REGON: 002406781
Dzień dobry !
Hurtownia motoryzacyjna PPHU Janusz Tomaszewski powstała w roku 1990.
Jesteśmy firmą z długoletnią tradycją, która w początkowych latach swojej
działalności produkowała części dla Fiata w Bielsku-Białej. Do roku 2004
zajmowaliśmy się wyłącznie działalnością hurtową eksportowo importową. Od roku
2004 prowadzimy także sklep wysyłkowy. Zajmujemy się sprzedażą części i
akcesoriów do samochodów krajowych jak i zagranicznych. Wychodząc naprzeciw
potrzebom Klientów nieustannie poszerzamy swój asortyment. Dokładamy wszelki
starań, aby nasi Klienci zawsze byli zadowoleni.
W przypadku zainteresowania
współpracą na skale hurtową, zapraszamy zarówno dostawców i odbiorców, krajowych
jak i zagranicznych do kontakt indywidualnego z działem obsługi Klienta
hurtowego (zakładka kontakt). Na terenie Unii Europejskiej, w przypadku firm,
które posiadają NIP europejski, możliwość sprzedaży towaru z 0%
VAT.
Sprzedajemy tylko części nowe i nieużywane. Na każdą
sprzedaną część wystawiamy fakturę imienną lub fakturę VAT. Wszystkie części
posiadają gwarancję.
W związku z ogromną liczbą telefonów od Państwa zwracamy
się z serdeczną prośbą o dzwonienie w sprawach naprawdę bardzo pilnych. Wszelkie
informacje (np. zapytanie o koszt transportu) prosimy o przekazywanie drogą
mailową. Ze względu na dużą ilość maili prosimy o niepotwierdzanie wysyłki
pieniędzy czy zakupu, nie jest to konieczne, a jest dla nas ułatwieniem. Paczki
wysyłamy z reguły następnego dnia (roboczego) po wpłynięciu pieniędzy na konto
(95% przypadków). W przypadku 3-4 dniowego opóźnienia w wysyłce poinformujemy
Państwa o tym fakcie mailowo.
Ogólne zasady zakupu w skrócie:
Zakupujecie
Państwo towaru. Zakupu można dokona na 2 sposoby:
- rejestrując się w
sklepie co daje przywilej uzyskania rabatu w zależności od wartości
dokonywanych zakupów
- bez rejestracji sklepie
Wypełniacie Państwo dane formularza z danymi do faktury oraz dane formularza z adresem wysyłki.
Jeżeli jest
wpłata na konto to wpłacacie Państwo pieniądze na numer konta:
PPHU Janusz
Tomaszewski
ul. Słowackiego 33
43-502
Czechowice-Dziedzice
37105012561000002219332588 (ING Bank Śląski
S.A.)
W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia np. S-5162
Gdy zaksięgujemy wpłatę na naszym koncie firmowym to automatycznie przychodzi do Państwa na maila informacja w dniu księgowania (księgujemy codziennie i jako że jest obowiązek nabijania wpływów na kasie fiskalnej nie ma szansy, że kogoś pominiemy- nie ma co więc pytać czy już wpłynęły przyjdzie mail)
Gdy wybrano wysyłkę za pobraniem automatycznie wychodzi do Państwa mail z taką informacją.
Gdy paczka zostanie wysłana automatycznie wychodzi do Państwa kolejny mail z numerem listu i linkiem do strony. (w trakcie budowy opcja będzie dostępna końcem lutego)
Towar mamy na stanie, ale uwaga jesteśmy hurtownią i czasami może się zdarzyć, że coś się sprzeda w hurcie i czekamy np na dostawę, jest to ok 3% przypadków i w takiej sytuacji po 4 dniu roboczym będzie wysłana automatycznie informacja mailowa.
Będziecie Państwo na bieżąco informowani o każdy etapie wysyłki i problemach, jeżeli by się takie pojawiły.
Szczegółowe informacje:
1. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, FORMY PŁATNOŚCI
Sprzedaż wysyłkowa naszej firmy jest całkowicie zautomatyzowana tzn. system magazynowy i księgowy. W związku z tym niestety nie jesteśmy w stanie przyśpieszyć wysyłki, na podstawie przysyłanych przez Państwa potwierdzeń dokonania zapłaty.
W przypadku Poczty Polskiej wszystkie paczki są wysyłane jako Paczka48, a więc do 2-3 dni roboczych powinny być u odbiorcy! Ale uwaga, zdarzają się wyjątki, wynikające z działania Poczty Polskiej.
Gdy jesteście Państwo umówieni z mechanikiem to proszę weźcie to pod uwagę i skorzystajcie z firmy kurierskiej i wysyłki za pobraniem (zyskujemy wtedy na czasie ponieważ nie czekamy na zaksięgowanie wpłaty). Dostawa kurierem jest zazwyczaj szybsza, można ją również monitorować w przypadku opóźnień. Zwracamy się ogromną prośba o sprawdzanie przesyłek przy kurierze w momencie doręczenia. W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu szkody. Ułatwi on nam, a zarazem umożliwi ubieganie się o odszkodowanie od przewoźnika.
WAŻNE !
W dniu wysyłki lub następnego dnia rano wysyłamy powiadomienie o wysyłce towaru. Jeżeli paczka wysyłana kurierem nie dojdzie dnia następnego bardzo prosimy o sprawdzenie statusu przesyłki na stronie link zostaje przesłany mailowo. Uwaga - Firma kurierska podejmuje tylko dwie próby dostarczenia paczki- można wtedy zadzwonić na podany numer telefonu i dowiedzieć się o termin drugiego dostarczenia paczki.
Uwaga odbiór osobisty możliwy jest JEDYNIE po wcześniejszej wpłacie na konto należności za towar. W momencie zaksięgowania się wpłaty powiadamiamy Klienta o tym fakcie telefonicznie i uzgadniamy termin odbioru towaru. NIE MA MOŻLIWOŚCI PŁACENIA GOTÓWKĄ NA MIEJSCU, gdyż nie posiadamy sklepu stacjonarnego.
PRZYKŁAD REALIZACJI ZAMÓWIENIA przy wpłacie bezpośrednio na nasze konto firmowe w ING Bank Śląski:
Jeśli zapłata za
towar wpłynie w poniedziałek, to we wtorek odbywa się kompletacja zamówienia,
pakowanie oraz wysyłka. Wysyłka zazwyczaj odbywa się tego samego dnia lub
następnego dnia roboczego.
W sporadycznych przypadkach, kiedy np. towar jest
w takcie przyjęcia lub trzeba go ściągnąć z drugiego magazynu może wystąpić
opóźnienie w realizacji zamówienia, o czym jesteście Państwo informowani
mailowo
UWAGA!!! - Jeśli pieniądze wpłyną w piątek (sobota - dzień wolny) to kompletacja zamówień, pakowanie, fakturowanie, wysyłka odbywa się w poniedziałek. Towar u Klienta planowo powinien być we wtorek.
2.ADRES WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU
Paczka jest wysyłana na adres wskazany przez Państwa w danych adresowych (adres wysyłki).
3. KOSZT
TRANSPORTU
Koszt wysyłki jest liczony zazwyczaj
raz:
Poczta przelew - 11pln
Kurier DHL
przelew-16pln
lub
Poczta pobranie - 14,50pln
Kurier DHL
pobranie - 20pln.
UWAGA !!
Koszt transportu jest ustalany
indywidualnie w przypadku zakupów, gdzie znajdują się rzeczy wielkogabarytowe
jak np. błotniki, tłumiki,nadkola, listwy na drzwi, osłony silnika itp. Niestety
w większości takich sytuacji, zamówienie musi zostać zrealizowane/nadane jako 2
paczki i wtedy koszt transportu ulega zmianie.
4. PARAGON / FAKTURA
Do paczki dołączamy standardowo dowód zakupu w postaci faktury imiennej, a na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. Jeśli życzą sobie Państwo fakturę VAT to proszę o wypełnienie pola Dane do faktury .
5. REKLAMACJE, WYMIANA I ZWROTY
Prawo
zwrotu, odstąpienia od transakcji bez podania przyczyny przysługuje Klientowi
indywidualnemu do 30 dni od otrzymania towaru. Po wystawieniu korekty do dowodu
zakupu Klient otrzymuje zwrot kwoty, jaka widnieje na dowodzie zakupu. W
przypadku zwrotu,
odesłanie towaru odbywa się na koszt Klienta.
W
przypadku, gdy towar został zakupiony przez firmę lub w większych ilościach z
przeznaczeniem do dalszej odsprzedaży termin zwrotu towaru jest ustalany
indywidualnie.
W związku z tym, że wymontowanie części wiąże się z
wyłączeniem samochodu z eksploatacji, proponujemy Państwu 2 najbardziej dogodne
rozwiązania:
- wymiana lub naprawa towaru po pozytywnym rozpatrzeniu
reklamacji (wiąże się to z czasem rozpatrzenia reklamacji);
- zwrot
należności po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji (nie ma obowiązku zakupu części
u nas można ją zakupić w innym miejscu).
Decyzja należy do Państwa.
WAŻNE UWAGI, które dla obu stron transakcji są pomocne:
W przypadku wymiany towaru do paczki prosimy dołączyć pismo zawierające informację dlaczego towar jest zwracany, nr faktury oraz informację na jaki towar będzie wymieniany.
W przypadku zwrotu towaru do paczki prosimy dołączyć pismo, zawierające informację dlaczego towar jest zwracany, nr faktury oraz dane potrzebne do przelewu.
Zwracamy się z prośbą, aby towar odsyłany na wymianę lub w celu zwrotu w miarę możliwości, posiadał oryginalne, niezniszczone opakowanie. Liczymy na Państwa zrozumienie w tej kwestii. Produkty te po powrocie na magazyn są przeznaczone do dalszej sprzedaży i zwracajmy jest w takim stanie w jakim chcielibyśmy, aby były wysłana do nas samych. Szanujmy się wzajemnie :)
W przypadku
części elektrycznych prosimy o dołączenie do paczki protokołu z warsztatu
dokonującego naprawy.
6. KOSZTY WYSYŁEK ZAGRANICZNYCH.
UWAGA !!
Nie dotyczy wysp i miejsc odosobnionych, z daleka od skupisk ludzkich. Podane ceny dotyczą paczek do 30kg, o standardowych wymiarach. Nie wielkogabarytowe.
Kraj |
Opłata [EUR] |
Austria |
12 |
Belgia |
12 |
Bługaria |
24 |
Chorwacja |
22 |
Czechy |
9 |
Dania |
12 |
Francja |
16 |
Hiszpania |
20 |
Holandia |
13 |
Irlandia |
18 |
Litwa |
12 |
Łotwa |
13 |
Niemcy |
10 |
Portugalia |
19 |
Rumunia |
22 |
Słowacja |
9 |
Słowenia |
15 |
Szwecja |
16 |
Węgry |
11 |
Wielka Brytania |
15 |
Włochy |
18 |
Zapraszamy
do zakupów.
Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia!