Hurtownia Motoryzacyjna Import – Eksport


PPHU Janusz Tomaszewski

ul. Słowackiego 33

43-502 Czechowice – Dziedzice

NIP: 547-012-72-84

REGON: 002406781

Dzień dobry !

Hurtownia motoryzacyjna PPHU Janusz Tomaszewski powstała w roku 1990. Jesteśmy firmą z długoletnią tradycją, która w początkowych latach swojej działalności produkowała części dla Fiata w Bielsku-Białej. Do roku 2004 zajmowaliśmy się wyłącznie działalnością hurtową eksportowo – importową. Od roku 2004 prowadzimy także sklep wysyłkowy. Zajmujemy się sprzedażą części i akcesoriów do samochodów krajowych jak i zagranicznych. Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów nieustannie poszerzamy swój asortyment. Dokładamy wszelki starań, aby nasi Klienci zawsze byli zadowoleni.
W przypadku zainteresowania współpracą na skale hurtową, zapraszamy zarówno dostawców i odbiorców, krajowych jak i zagranicznych do kontakt indywidualnego z działem obsługi Klienta hurtowego (zakładka kontakt). Na terenie Unii Europejskiej, w przypadku firm, które posiadają NIP europejski, możliwość sprzedaży towaru z 0% VAT.

Sprzedajemy tylko części nowe i nieużywane. Na każdą sprzedaną część wystawiamy fakturę imienną lub fakturę VAT. Wszystkie części posiadają gwarancję.
W związku z ogromną liczbą telefonów od Państwa zwracamy się z serdeczną prośbą o dzwonienie w sprawach naprawdę bardzo pilnych. Wszelkie informacje (np. zapytanie o koszt transportu) prosimy o przekazywanie drogą mailową. Ze względu na dużą ilość maili prosimy o niepotwierdzanie wysyłki pieniędzy czy zakupu, nie jest to konieczne, a jest dla nas ułatwieniem. Paczki wysyłamy z reguły następnego dnia (roboczego) po wpłynięciu pieniędzy na konto (95% przypadków). W przypadku 3-4 dniowego opóźnienia w wysyłce poinformujemy Państwa o tym fakcie mailowo.

Ogólne zasady zakupu w skrócie:

  1. Zakupujecie Państwo towaru. Zakupu można dokona na 2 sposoby:
    - rejestrując się w sklepie – co daje przywilej uzyskania rabatu w zależności od wartości dokonywanych zakupów
    - bez rejestracji sklepie

  2. Wypełniacie Państwo dane formularza z danymi do faktury oraz dane formularza z adresem wysyłki.

  3. Jeżeli jest wpłata na konto to wpłacacie Państwo pieniądze na numer konta:
    PPHU Janusz Tomaszewski
    ul. Słowackiego 33
    43-502 Czechowice-Dziedzice
    37105012561000002219332588 (ING Bank Śląski S.A.)

    W tytule przelewu prosimy wpisać numer zamówienia np. S-5162

  4. Gdy zaksięgujemy wpłatę na naszym koncie firmowym to automatycznie przychodzi do Państwa na maila informacja w dniu księgowania (księgujemy codziennie i jako że jest obowiązek nabijania wpływów na kasie fiskalnej nie ma szansy, że kogoś pominiemy- nie ma co więc pytać czy już wpłynęły – przyjdzie mail)

  5. Gdy wybrano wysyłkę za pobraniem automatycznie wychodzi do Państwa mail z taką informacją.

  6. Gdy paczka zostanie wysłana automatycznie wychodzi do Państwa kolejny mail z numerem listu i linkiem do strony. (w trakcie budowy – opcja będzie dostępna końcem lutego)

  7. Towar mamy na stanie, ale uwaga jesteśmy hurtownią i czasami może się zdarzyć, że coś się sprzeda w hurcie i czekamy np na dostawę, jest to ok 3% przypadków i w takiej sytuacji po 4 dniu roboczym będzie wysłana automatycznie informacja mailowa.

  8. Będziecie Państwo na bieżąco informowani o każdy etapie wysyłki i problemach, jeżeli by się takie pojawiły.

Szczegółowe informacje:

1. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA, FORMY PŁATNOŚCI

Sprzedaż wysyłkowa naszej firmy jest całkowicie zautomatyzowana tzn. system magazynowy i księgowy. W związku z tym niestety nie jesteśmy w stanie przyśpieszyć wysyłki, na podstawie przysyłanych przez Państwa potwierdzeń dokonania zapłaty.

W przypadku Poczty Polskiej wszystkie paczki są wysyłane jako Paczka48, a więc do 2-3 dni roboczych powinny być u odbiorcy! Ale uwaga, zdarzają się wyjątki, wynikające z działania Poczty Polskiej.

Gdy jesteście Państwo umówieni z mechanikiem to proszę weźcie to pod uwagę i skorzystajcie z firmy kurierskiej i wysyłki za pobraniem (zyskujemy wtedy na czasie ponieważ nie czekamy na zaksięgowanie wpłaty). Dostawa kurierem jest zazwyczaj szybsza, można ją również monitorować w przypadku opóźnień. Zwracamy się ogromną prośba o sprawdzanie przesyłek przy kurierze w momencie doręczenia. W przypadku stwierdzenia jakiegokolwiek uszkodzenia prosimy o spisanie protokołu szkody. Ułatwi on nam, a zarazem umożliwi ubieganie się o odszkodowanie od przewoźnika.

WAŻNE !

W dniu wysyłki lub następnego dnia rano wysyłamy powiadomienie o wysyłce towaru. Jeżeli paczka wysyłana kurierem nie dojdzie dnia następnego bardzo prosimy o sprawdzenie statusu przesyłki na stronie – link zostaje przesłany mailowo. Uwaga - Firma kurierska podejmuje tylko dwie próby dostarczenia paczki- można wtedy zadzwonić na podany numer telefonu i dowiedzieć się o termin drugiego dostarczenia paczki.

Uwaga – odbiór osobisty możliwy jest JEDYNIE po wcześniejszej wpłacie na konto należności za towar. W momencie zaksięgowania się wpłaty powiadamiamy Klienta o tym fakcie telefonicznie i uzgadniamy termin odbioru towaru. NIE MA MOŻLIWOŚCI PŁACENIA GOTÓWKĄ NA MIEJSCU, gdyż nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

PRZYKŁAD REALIZACJI ZAMÓWIENIA – przy wpłacie bezpośrednio na nasze konto firmowe w ING Bank Śląski:

Jeśli zapłata za towar wpłynie w poniedziałek, to we wtorek odbywa się kompletacja zamówienia, pakowanie oraz wysyłka. Wysyłka zazwyczaj odbywa się tego samego dnia lub następnego dnia roboczego.
W sporadycznych przypadkach, kiedy np. towar jest w takcie przyjęcia lub trzeba go „ściągnąć” z drugiego magazynu może wystąpić opóźnienie w realizacji zamówienia, o czym jesteście Państwo informowani mailowo

UWAGA!!! - Jeśli pieniądze wpłyną w piątek (sobota - dzień wolny) to kompletacja zamówień, pakowanie, fakturowanie, wysyłka odbywa się w poniedziałek. Towar u Klienta planowo powinien być we wtorek.

2.ADRES WYSYŁKI ZAMÓWIONEGO TOWARU

Paczka jest wysyłana na adres wskazany przez Państwa w danych adresowych („adres wysyłki”).

3. KOSZT TRANSPORTU

Koszt wysyłki jest liczony zazwyczaj raz:

Poczta przelew - 11pln
Kurier DHL przelew-16pln

lub

Poczta pobranie - 14,50pln
Kurier DHL pobranie - 20pln.

UWAGA !!

Koszt transportu jest ustalany indywidualnie w przypadku zakupów, gdzie znajdują się rzeczy wielkogabarytowe jak np. błotniki, tłumiki,nadkola, listwy na drzwi, osłony silnika itp. Niestety w większości takich sytuacji, zamówienie musi zostać zrealizowane/nadane jako 2 paczki i wtedy koszt transportu ulega zmianie.


4. PARAGON / FAKTURA

Do paczki dołączamy standardowo dowód zakupu w postaci faktury imiennej, a na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT. Jeśli życzą sobie Państwo fakturę VAT to proszę o wypełnienie pola „Dane do faktury” .

5. REKLAMACJE, WYMIANA I ZWROTY

Prawo zwrotu, odstąpienia od transakcji bez podania przyczyny przysługuje Klientowi indywidualnemu do 30 dni od otrzymania towaru. Po wystawieniu korekty do dowodu zakupu Klient otrzymuje zwrot kwoty, jaka widnieje na dowodzie zakupu. W przypadku zwrotu,
odesłanie towaru odbywa się na koszt Klienta.
W przypadku, gdy towar został zakupiony przez firmę lub w większych ilościach z przeznaczeniem do dalszej odsprzedaży termin zwrotu towaru jest ustalany indywidualnie.
W związku z tym, że wymontowanie części wiąże się z wyłączeniem samochodu z eksploatacji, proponujemy Państwu 2 najbardziej dogodne rozwiązania:
- wymiana lub naprawa towaru po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji (wiąże się to z czasem rozpatrzenia reklamacji);
- zwrot należności po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji (nie ma obowiązku zakupu części u nas można ją zakupić w innym miejscu).

Decyzja należy do Państwa.

WAŻNE UWAGI, które dla obu stron transakcji są pomocne:

  • W przypadku wymiany towaru do paczki prosimy dołączyć pismo zawierające informację dlaczego towar jest zwracany, nr faktury oraz informację na jaki towar będzie wymieniany.

  • W przypadku zwrotu towaru do paczki prosimy dołączyć pismo, zawierające informację dlaczego towar jest zwracany, nr faktury oraz dane potrzebne do przelewu.

Zwracamy się z prośbą, aby towar odsyłany na wymianę lub w celu zwrotu w miarę możliwości, posiadał oryginalne, niezniszczone opakowanie. Liczymy na Państwa zrozumienie w tej kwestii. Produkty te po powrocie na magazyn są przeznaczone do dalszej sprzedaży i zwracajmy jest w takim stanie w jakim chcielibyśmy, aby były wysłana do nas samych. Szanujmy się wzajemnie :)


W przypadku części elektrycznych prosimy o dołączenie do paczki protokołu z warsztatu dokonującego naprawy.

6. KOSZTY WYSYŁEK ZAGRANICZNYCH.

UWAGA !!

Nie dotyczy wysp i miejsc odosobnionych, z daleka od skupisk ludzkich. Podane ceny dotyczą paczek do 30kg, o standardowych wymiarach. Nie wielkogabarytowe.

Kraj

Opłata [EUR]

Austria

12

Belgia

12

Bługaria

24

Chorwacja

22

Czechy

9

Dania

12

Francja

16

Hiszpania

20

Holandia

13

Irlandia

18

Litwa

12

Łotwa

13

Niemcy

10

Portugalia

19

Rumunia

22

Słowacja

9

Słowenia

15

Szwecja

16

Węgry

11

Wielka Brytania

15

Włochy

18



Zapraszamy do zakupów.
Pozdrawiamy i życzymy miłego dnia!